تظاهرات بالینی نفروپاتی فشار خون
نوشته شده توسط : rshaole

نفروپاتی فشار خون تظاهرات بالینی! که مردان نمی خواهید به همیشه پر جنب و جوش، اما به سرعت گام کار با شدت بالا، رقابت مراقبت های بزرگ، فشار بی پایان، استرس روانی طولانی مدت، و غیره این مرد میانسال حمل سنگین است. به علاوه افراد میانسال به توابع فیزیولوژیکی رونق و رکود، بسیاری از مردم کمر درد، وزوز گوش، سرگیجه، سرگیجه.

نخست، فشار خون بالا یک بیماری شایع، اغلب اتفاق می افتد و بیماری است. نزدیکی از فشار خون بالا و نفروپاتی مطلقا هیچ کمتر از برادر دوقلو. آسیب کلیه را افزایش می دهد فشار خون بالا، فشار خون بالا در دراز مدت می تواند باعث آسیب کلیه، به نام نفروپاتی فشار خون شود.
فشار خون بالا بروز نفروپاتی: بیماران من با فشار خون بالا ضروری است، حدود 100 میلیون نفر، که در حدود 10٪ تا 15٪ به نارسایی مزمن کلیه پیشرفت خواهد کرد. بیماران همودیالیزی دچار نارسایی مزمن کلیه در بیماری اولیه، نفروپاتی فشار خون گلومرولونفریت رتبه نفروپاتی دیابتی پس از رتبه بندی شماره 3. حساب نفروپاتی فشار خون برای بیماران مسن مبتلا به نارسایی مزمن کلیه باعث می شود که یکی از اولین.

دوم، نفروپاتی فشار خون در بیماران بیش از سن 40 تا 50 سال سن، سابقه فشار خون بالا بیش از 5 تا 10 سال مبتلا به پرفشاری خون هایپرتروفی بطن چپ، بیماری عروق کرونر قلب، سابقه نارسایی قلبی، تصلب شرائین مغزی و (یا) تاریخ سکته مغزی. سخت شدن شریان کلیوی و شبکیه به طور کلی به میزان آترواسکلروز موازی. نفروپاتی فشار خون اختلال توبولار کلیوی قبل اختلال گلومرولی، اختلال در غلظت ادرار اولیه، بیماران مبتلا به شب ادراری؛ از آنجا که ضایعات گلومرولی ایسکمیک، بیماران مبتال به پروتئینوری مداوم؛ پروتئینوری خفیف تا متوسط ​​با کمی 1.5 ~ 2G / 24H تجاوز نمی کند، و بیشتر کوچک مولکول پروتئین است. پیشرفت آهسته، به تدریج به یک بخش کوچک نارسایی کلیه توسعه یافته، اکثر نارسایی کلیوی و خفیف ادرار غیر طبیعی چند ساله. بیماری فشار خون بالا کلیه عمدتا سرگیجه، سردرد، تهوع، استفراغ، بی اشتهایی، خستگی، تنگی قفسه سینه، تنگی نفس، تپش قلب، ادم، از دست دادن بینایی و سایر علائم غیر اختصاصی هستند.

سوم، درمان باید نفروپاتی بی درنگ به فشار خون بالا می شود: از آنجا که بسیاری از تظاهرات بالینی بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا با آسیب اولیه کلیه است، و در نتیجه موفق به پیوست اهمیت زیادی به این رویداد تظاهرات بالینی معمول و یا اختلال تشخیص داده، بیماری کلیه یک سطح بسیار جدی است و صدمه به کلیه ها نیز فشار خون بالا، که هر دو به راحتی می توانید یک دور باطل شکل تشدید خواهد شد.
بنابراین، درمان نفروپاتی فشار خون بالا باید از این فرصت برای درمان به موقع به دست گرفتن. آنژیوتانسین مهارکننده های آنزیم مبدل، آنتاگونیست کلسیم، دیورتیک نه تنها اثر کاهش فشار خون است، اما همچنین دارای اثر حفاظتی بر روی کلیه ها، انتخاب اول نفروپاتی فشار خون بالا است. فشار خون باید به طور منظم در طول درمان پس از اندازه گیری فشار خون، فشار خون هدف 17.3 / 10.7kpa اندازه گیری، بهترین خود تحت فشار خون قبل از مصرف دارو روزانه،.

تظاهرات بالینی نفروپاتی فشار خون! هنگامی که دوستان بیمار پیدا شده است بدن خود را به نظر می رسد غیر طبیعی، ما باید توجه به در اسرع وقت به بیمارستان برای معاینه، درمان زود هنگام پرداخت،، کورکورانه دارو نیست، از دست رفته بهترین زمان درمان.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد بیماری های کلیوی، و یا اگر شما می خواهید به استفاده از درمان های چینی، شما همچنین می توانید دسترسی مستقیم بیمارستان نفروپاتی Shijiazhuang شرکت، شما می توانید به ما ایمیل بفرستید، یا به طور مستقیم مشورت با دکتر ما، ما همه چیز را به شما کمک کند.
تلفن: + 86-311-86954186
پست الکترونیکی: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: 86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: تظاهرات بالینی نفروپاتی فشار خون,نفروپاتی دیابتی,نارسایی کلیه,نفروپاتی فشار خون ,
:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: